Śmigłowce EC-135 LPR-u

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
Nowe posty

  • #46
    Niestety nie ma złotego środka, włoski konkurent teoretycznie szybszy po lądowaniu w terenie przygodnym powinien wracać z wysuniętym podwoziem (procedura zabrania chowania podwozie po lądowaniu na gruncie, przynajmniej tak było podczas przetarfu, wtedy odpada element większej prędkości)
    Pozdrawiam
    Jacek

    Moje AIRPLANE-PICTURES.NET

    Komentarz


    • #47
      Za to dolot (co jest ważniejsze) jest na pełnej prędkości a co do gruntu...
      Piloci wtedy zamiast robić dobrze kierowcom często robiliby dobrze sobie i tarasowali śmiglakiem drogę zamiast siadać w polu. Takie realia. Ja już pomijam, że "Włoch" mógły wykorzystać więcej mocy z takiego samego silnika (nie ogranicza go przekładnia).
      Miłośnik awiacji zafascynowany fotografią

      Komentarz

      Pracuję...
      X