PPL zarobkowo?

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
Nowe posty

  • #16
    Dragon

    a orientujesz się ile to wynosi?
    ja chcę latać!!

    Komentarz


    • #17
      oooj, to już nie do mnie pytanie

      ale ktoś powinien wiedzieć


      Crosswin
      d

      Komentarz


      • #18
        Zamieszczone przez krzysiek187 Zobacz posta
        A ja mam takie pytanie,
        jeśli już uzyskam CPL i idę do lini lotniczych
        damy na to Ryan Air (mają tam tylko 737-800) i co dalej?

        przecież po kursie nie mam uprawnień do latania na tym modelu więc pewnie pójdę na szkolenie i tu mam pytanie,
        czy na to szkolenie, doszkalanie muszę płacić?
        wiadomo każda linia inaczej ale jak to jest generalnie?

        Po pierwsze z od egzaminu CPL do fotela liniowca daleka droga ponieważ musisz zrobic jeszcze kilka innych kursów oraz wylatac godziny min. 350 w tym 100 PIC, oraz zdac angielski w ULC. natomiast koszt TR zależy od tego na co chcesz sie certyfikowac, inaczej na e-jeta a inaczej na 777. Generalnie linie same pokrywają koszt szkolenia np. LOT albo LUFTHANSA, SKY EUROPE oraz AIR BERLIN które same szkola we własnych ośrodkach. dajmy na przykład że zaczynasz pracę w PLL LOT, wtedy firma ci pokryje koszty TR na E-170/175 i potraci ci z wypłaty zatem mając na karku kredyt za ATPL i reszte kwitów oraz porącenie TR pozostanie ci niewiele pieniędzy i tak kilka lat. Natomiast tanie linie wymagają już gotowego TR zdobytego w innych liniach, wyjątkiem jest WIZZAIR który szkoli w niemczech we FRA chyba.
        Umarły kroczysz wśród żywych ku gwiazdom, ku Valhalli, gdzie honor i chwała żyją wiecznie.




        Komentarz


        • #19
          Dzięki wielkie za odp,

          a co to są te godziny PIC?
          jeśli chodzi o angielski to zastanwaiam się też żeby jechać do US i tam robić kurs,
          i zdobyć licencję raczej europejską ale może to się zmienić i tam bym został.
          do teg jeszcze daleka droga, niestety.
          a TR juz szkolą linie (nie wszystkie),rozumiem.
          Dzięki raz jeszcze
          ja chcę latać!!

          Komentarz


          • #20
            PIC- Pilot In Command pilot dowodzący(lecący) czyli nalot dowódczy
            Umarły kroczysz wśród żywych ku gwiazdom, ku Valhalli, gdzie honor i chwała żyją wiecznie.




            Komentarz


            • #21
              Zamieszczone przez dragon Zobacz posta
              dziś słyszałam że Ryan robi TR na kosz szkolącego się
              No tu o Ryan Air moge wam co nieco powiedziec.To prawda co powiedziales dragon.TR Ryan robi na koszt szkolacego sie w Amsterdamie i kosztuje to 30tys euro.Wiem to z 1 reki bo bylem na rozmowach z Ryan Air.Potem nastepuje przeniesienie na Standstet i ukonczenie kursu tam.
              Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.

              Komentarz


              • #22
                Zamieszczone przez krzysiek187 Zobacz posta
                Dzięki wielkie za odp,

                a co to są te godziny PIC?
                jeśli chodzi o angielski to zastanwaiam się też żeby jechać do US i tam robić kurs,
                i zdobyć licencję raczej europejską ale może to się zmienić i tam bym został.
                do teg jeszcze daleka droga, niestety.
                a TR juz szkolą linie (nie wszystkie),rozumiem.
                Dzięki raz jeszcze
                Co do tego co powiedziales to sprawa wyglada tak.
                Jesli pojedziesz do USA to angielski masz z glowy ale pozostaje ci potem kwestia konwersji przepisow (jesli wrocisz do EU i bedziesz chcial latac).Pozatym co do niektorych szkoly w USA....ahhh to strach sie wypowiadac.Nie wiem jak ci studenci uzyskali tam licencje(jaka kolwiek).They are crazy
                Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.

                Komentarz


                • #23
                  dlatego przy transkrypcji licencji jest az tyle formalnsci a czasem nawet egzamin a co do angielskiego masz racje jednak w ULC bedziesz musial zdac egzamin wg ich wymagan
                  Ostatnio edytowany przez eurolot_popcorn; [ARG:4 UNDEFINED].
                  Umarły kroczysz wśród żywych ku gwiazdom, ku Valhalli, gdzie honor i chwała żyją wiecznie.




                  Komentarz


                  • #24
                    z tego co się otirnuję to są jakieś różne inne prawa i zawsze zdaje się egzamin.
                    podobnie jest z licencją australijską, też o tym myślałem żeby tam wyjechać i tam latać ale ponoć jest tam mniej pracy (konwersacja z australijskim pilotem, który przyjechał pracować do Europy)

                    wracając do Ryana to szkolą w Amsterdamie i Sztokholmie
                    ponoć ta amsterdamska jest lepsza ale nie dam sobie a to ręki uciąć.
                    A lotnisko pod Londynem nazywa się Stansted przez "D"

                    Czyli gdzie najlepiej uderzać po uzyskaniu CPL na UE papierach?
                    Do któej linii?
                    ja chcę latać!!

                    Komentarz


                    • #25
                      ............czytaj to co sie pisze ze zrozumieniem... kilk postów niżej ci tłumacze ze z CPL zadna linia cie nie przyjmie. Musisz posiadac minimum ATPL frozen
                      Umarły kroczysz wśród żywych ku gwiazdom, ku Valhalli, gdzie honor i chwała żyją wiecznie.




                      Komentarz


                      • #26
                        i jeszcze jedno odnośnie nalotu.

                        Czy jak już będę miał PPL i czasami ze znajomymi polatamy gdzieś nad miastem, to ta godzina będzie się liczyć do mojego ogólnego nalotu?
                        jeśli tak to jak jest to liczone, w jaki sposób mam to odnotowane że latałem?

                        i jeszcze jedno,
                        jaka wada wzroku jest dopuszczalna aby przejść badania lotnicze na pilota samolotów pasażerskich?
                        ja chcę latać!!

                        Komentarz


                        • #27
                          z wadą to jakoś jest +/-3 na wstępnych...


                          Crosswin
                          d

                          Komentarz


                          • #28
                            na wstępnych?
                            a później?
                            ja chcę latać!!

                            Komentarz


                            • #29
                              z PPL nie możesz zarabiać, jedynie mozesz sobie odliczać koszty za samolot
                              pzdr.
                              www.swat-airfoto.com

                              Komentarz


                              • #30
                                Są na to specjalne kursy oczywiście, ja robiłem kurs na samoloty ultralekkie co prawda już dłuższy czas temu, ale latam zarobkowo i nikt nie ma z tym problemu. Wystarczy znaleźć dobrą szkołę, co wytłumaczy co i jak
                                PlanePoland oferuje szkolenia pilotów samolotowych, wynajem samolotów najlepiej dostosowanych do potrzeb i możliwości klienta oraz sprzedaż samolotów nowych i używanych.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X